Koton – Din Turcia, with Love… (DOC)

24 May

Mai jos găsiți documentul care sintetizează informațiile prezentate în cele două articole despre Koton (partea I, partea II). O poveste de succes, un model de business de urmat, un brand de fashion care are încă multe de spus…

 


“SCRISORI” SIMILARE:

 

Despre Georgi

Georgi

Mămică, blogger, marketer… În ordinea asta. 🙂
Scriu “scrisori” despre parenting, fashion, marketing, despre natură și orașul meu natal, despre fericire și, mai ales, despre viață. În special a mea.
Răspund la “scrisori”. Online și nu numai.

ȚI-A PLĂCUT? CITEȘTE ȘI:

Koton – Din Turcia, with Love… (Partea I) Pentru că de acum îl avem și în Timișoara, în Iulius Mall, m-am gândit să vă spun mai multe despre Koton, brandul de fashion no. 1 în Turcia. În preze...
Koton – Din Turcia, with Love… (Partea II) După cum am menționat în articolul anterior, în anul 2007, 150 de magazine Koton existau la nivel mondial. În 2009, cu un total de 210 magazine în înt...
Istoria unui brand cu iz de cafea: Starbucks (Partea I) Seria articolelor despre cele mai iubite și renumite branduri a început cu H&M, iar astăzi continuă cu un alt brand, pe cât de popular, pe atât de...
HM – De la magazin de provincie la brand de succes (DOC) Aşa cum am promis, astăzi postez documentul despre istoria şi evoluţia H&M, o sinteză a celor trei articole dedicate acestui brand (partea I, part...
HM – De la magazin de provincie la brand de succes (Partea III) Revenind la strategia de expansiune a Grupului H&M, trebuie spus că primele magazine H&M au fost deschise în Europa Centrală, în regim de fran...
Istoria unui brand cu iz de cafea: Starbucks (Partea III) În primele două părți ale articolului despre istoria unuia dintre cele mai cunoscute branduri din lume, Starbucks, am scris despre cum a luat ființă p...

11 comentarii

  1. interesanta abordarea si felicitari pentru timpul alocat unor astfel de proiecte. Blogurile care promoveaza si altceva decat injurii, cacealma si bataie de joc ar trebui citite mai des!!!

    • Din fericire, în România avem bloguri și bloggeri de calitate. Eu citesc multe bloguri. Prefer să aflu păreri oneste, ale unor oameni sinceri, normali, decât să citesc articole de presă cum ar fi cele de tip copy-paste dupa comunicate de presă. 😀

  2. Persoanele care scriu din placere, in mod voluntar, astfel de prezentari sunt de apreciat. mi-a placut intotdeauna sa aflu mai multe despre magazinele mele preferate, pe care le pot numara pe degete. O sa intru mai des la tine, sa vad ce noutati despre branduri postezi! 😉

  3. iubesc online & offline

    e reclama ascunsa ceea ce faci? credeam ca iei bani ca sa scrii articole atat de elaborate, da’ mi-ar placea sa-mi confirmi tu……

    • Nu e reclamă și, în nici un caz, nu are cum să fie una ascunsă, având în vedere de câte ori e menționat numele brandului în cadrul articolului. 🙂

      • iubesc online & offline

        ok, mersi de raspuns

  4. in bucuresti avem multe magazine koton! si in constanta sunt! Chiar ma gandeam, cand veneam la Tm, oare cand o sa aveti si voi un astfel de magazin? :)))))

    • Și uite că minunea s-a înfăptuit! :-))

  5. downloadat! 😉
    sper ca nu e cu suparare

    • Nope! Atâta timp cât sursa e menționata… 😉

scrie-mi si tu...

*