Definitia feminitatii

Deşi ne place să spunem că feminitatea înseamnă naturaleţe, gingăşie şi bun gust, atunci când ieşim în oraş, mergem la mall sau, şi mai rău, într-un club, regăsim foarte rar termenul „feminitate” aşa cum este el descris mai sus.

În schimb, ne întâmpină la tot pasul tocuri cui cât se poate de înalte, fustiţe scurte roz „bombon”, poşete şi accesorii cât mai strălucitoare, machiaje de zi „cu iz de noapte” şi lista continuă în mintea mea cu expresii pe care nu le pot expune aici (înţelegeţi ce vreau să spun :D). Nu contează că abia mergi din cauza pantofilor exagerat de înalţi sau că, din 30 în 30 de secunde, trebuie să îţi aranjezi fusta pentru ca aceasta să nu se ridice mai mult decât e cazul. Important e să fii frumoasă, nu-i aşa?

Asta înseamnă frumuseţe? Feminitate? Senzualitate? Eu zic că NU. Şi mai cred că nu e nevoie de foarte mulţi bani pentru a-ţi crea propriul stil şi a învăţa să te îmbraci, dar şi să te porţi. Referitor la acest aspect, cu siguranţă, atitudinea este un element de diferenţiere atunci când vine vorba de aspectul nostru fizic. Aţi întâlnit vreodată o persoană care să vă impresioneze atât de mult prin atitudine, prin felul cum vorbeşte, prin gesturi, prin privire, încât să nu mai conteze ce brand apare pe etichetele hainelor sale?

Una este să fii o persoană îngrijită, naturală, cu un stil propriu reflectat nu doar prin vestimentaţie, ci şi prin atitudine, şi alta să îţi concentrezi atenţia doar asupra aspectului exterior, pe care îl „încarci” atât de mult încât uiţi să acorzi atenţie stilului care vine din interior, cel pe care îl emană personalitatea ta. Poate ar trebui ca, de fiecare dată când ne aranjăm, să ne amintim de sfatul uneia dintre cele mai elegante femei din toate timpurile, Coco Chanel: „Simplicity is the keynote of all true elegance.” („Simplitatea este ideea de bază a adevăratei eleganţe.”)

Revenind la partea financiară, obiecte vestimentare la preţuri accesibile pot fi achiziţionate, de exemplu, de la magazine de tip fast fashion cum sunt H&M sau C&A. O variantă şi mai bună constă în „vânarea” perioadelor de reduceri. Cele 2 sezoane mari de reduceri sunt iarna (aprox. ianuarie – februarie) şi vara (aprox. iunie – iulie).

O femeie frumoasă este cea care are grijă de aspectul său exterior, însă nu uită niciodată să acorde atenţie celui care îi conferă stilul şi naturaleţea şi îi insuflă o atitudine de învingătoare: sufletul. Aceasta este, pentru mine, definiţia feminităţii.

Cu drag,

SEMNATURA_Georgiana_Belanczky

 

 

 

“SCRISORI” SIMILARE:

 

TI-A PLACUT? CITESTE SI:

3 Comments

  1. Asa e… „Simplicity is the keynote of all true elegance.” Din pacate, tot mai putine domnisoare din ziua de azi inteleg asta!!!!!

Leave a Reply