Cand vom invata sa ne promovam serviciile online?

2 May

Având în vedere că, în vara acestui an, va avea loc un eveniment foarte important în viaţa mea, m-am gândit, ca o fată responsabilă ce sunt :D, să caut deja firmele cu care voi colabora. Cu ce să încep? Păi hai cu serviciile foto-video… Unde să caut? Pe Google, of course… Şi de aici nervii!!!

Deschid vreo 20 de site-uri, dintre care jumătate funcţionează jalnic (dacă pot să spun „funcţionează”). Ok, am început bine! Un slideshow cu fotografii pot să văd şi eu? La capitolul ăsta stăm mai bine. Cu excepţia galeriilor foto care te obligă să deschizi individual fiecare fotografie. Şi ce funny e să dai un click, să aştepţi vreo 3 secunde (în cel mai bun caz), să închizi fereastra, să deschizi una nouă şi aşa mai departe!…

Să ne calmăm, mi-am zis! Urmează partea a 2-a: preţurile… În cel mai bun caz, pe pagina cu preţuri ţi se spune ce conţine fiecare pachet (câte poze, câte albume, câte ore de filmare, durata filmului montat, dacă include şedinţa foto cu mirii etc.). Ok, dar măcar un preţ aproximativ? Înţeleg că totul se negociază şi că, în funcţie de nevoile fiecărui client, este stabilit preţul final, dar nu mă pot întâlni cu toţi cei 20 de fotografi ale căror oferte mă chinui să le studiez. Degeaba îmi spui să te contactez ca să îmi faci o ofertă! Convinge-mă încă de când intru pe site-ul tău că eşti bun! Nu aştepta să ne întâlnim sau să te sun eu ca să îmi arăţi cât eşti de tare, pentru că m-ai pierdut! Şi probabil aşa se întâmplă cu jumătate din potenţialii tăi clienţi!

La capitolul online e clar că mai avem de învăţat.

Cu nervi și resemnare,

SEMNATURA_Georgiana_Belanczky

 

 

 

“SCRISORI” SIMILARE:

 

Despre Georgi

Georgi

Mămică, blogger, marketer… În ordinea asta. 🙂
Scriu “scrisori” despre parenting, fashion, marketing, despre natură și orașul meu natal, despre fericire și, mai ales, despre viață. În special a mea.
Răspund la “scrisori”. Online și nu numai.

ȚI-A PLĂCUT? CITEȘTE ȘI:

Cum sa creezi postari perfecte, adaptate fiecarei retele de socializare in parte? Știm cu toții că social media nu reprezintă doar o chestiune de strategie, ci mai ales una de conținut. Să știi cui te adresezi, ce, cum și când comun...
3 caracteristici obligatorii ale mesajelor postate de un brand pe pagina oficiala de Facebook Din cauza unei discuţii pe care am avut-o azi cu directorul de vânzări online al unei companii destul de cunoscute la nivel naţional (numele este mai ...
Marketing interactiv, digital sau online? 3 noţiuni unice, folosite de mult ori în acelaşi context… 3 termeni care, prin confuziile pe care le creează, par să exprime acelaşi lucru… Şi totuşi ...
Abonat, Fan, Follower… Cine cumpara mai repede? Agenţia de Internet Marketing ExactTarget a efectuat un studiu cu privire la modul în care mijloacele de promovare online influenţează decizia de cump...
Detaliile fac diferenta! Indiferent că este vorba de viaţa personală sau de locul nostru de muncă, detaliile ne ajută să ne diferenţiem, să fim altfel, să alungăm monotonia. A...
NOU e mai bine, chiar daca e VECHI! Mulţi specialişti în marketing susţin faptul că nu există idei cu totul noi, ci doar „reîmprospătări” ale unor idei existente deja pe piaţă. Totul dep...

4 comentarii

  1. criss_tyna

    Tin minte ca la fel am patit si eu anul trecut, cand am cautat fotografi si cameramani prin Timisoara. Un haos total! Pana la urma am mers pe recomandari. 😀

  2. ioana BB

    E destul de greu sa organizezi o nunta. Ai de-a face cu tot felul de oameni, te lovesti de tot felul de neprofesionisti, stai stresat pana in ultima clipa ca nu vin toti…

  3. Erty

    Frumos punctata lipsa de profesionalism a multor prestatori de servicii. Din pacate, la noi inca nu este constientatizata atat de bine cum ar trebui importanta promovarii online.

  4. Din fericire, avem specialişti care ştiu exact ce şi cum trebuie făcut pentru a prinde “contur” în online. 🙂 Trebuie doar ca firmele să înţeleagă faptul că, de exemplu, dacă eşti fotograf, nu neapărat trebuie să fii bun şi la partea de promovare online. Dar măcar lasă pe mâna unui profesionist această latură a afacerii tale!…

scrie-mi si tu...

*